top of page
keeo

Правилами сервісу заборонені будь-які маніпуляції, спрямовані на збільшення кількості виконаних замовлень або ж інших якісних чи кількісних показників, що впливають на участь у бонусних програмах.У випадку, якщо ці правила будуть порушені, сервіс залишає за собою право позбавити партнера бонусу, обмежити прийняття замовлень на певний період або припинити співпрацю. Стосується усіх міст.

  • Загальні обовʼязки:

    • Мати справне та чисте обладнання та одяг, без сторонніх запахів та дефектів;

    • Очікування клієнта не менше 20 хвилин;

    • Мати охайний зовнішній вигляд;

    • Дотримання правил надання медичних послуг;

  • Комунікативні обовʼязки:

    • Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами;

    • Актуальний номер телефону;

    • Обовʼязкове виконання замовлення при його підтвердженні або скасування партнером протягом 3 хвилин;

    • Обговорення всіх деталей надання послуги клієнту до початку виконання;

    • Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, замовлення скасовується відмовою партнера;

    • Звʼязуватись з КЕЕО для перерахунку вартості замовлення;

    • Наявність коштів на мобільному рахунку для звʼязку з клієнтом/оператором;

  • Забороняється:

    • Самостійно змінювати/підвищувати вартість замовлення;

    • Просити клієнта скасувати замовлення;

    • Контактувати з клієнтом після виконання замовлення;

    • Використовувати ненормативну лексику в присутності клієнта;

    • Обговорювати політику та релігію;

    • Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам;

    • Подаватися на замовлення зі сторонньою особою;

    • Вмикати будь-який російський контент під час виконання замовлення.

 

 

Партнер має право відмовитись від замовлення у разі:

  • Неадекватної або агресивної поведінки клієнта

  • Явно вираженого алкогольного або наркотичного спʼяніння

  • Якщо одяг клієнта значно забруднений

  • Якщо надання послуги загрожує життю, здоров’ю або гідності партнера

  • Якщо дані замовлення були вказані некоректно

 

 

Попередження

— Скарги за запізнення;

 

 

Блокування на 5 днів

— Самовільне завищення тарифу;

— Паління вдома в клієнта;

— Розмови на політичні, релігійні або сексуальні теми;

— Розмови телефоном під час надання послуги;

— Критичні скарги на стан обладнання партнера;

— Систематичні скарги за запізнення;

— Контакт з клієнтом після замовлення без погроз чи переходу на особистості;

— Незначне зловживання довірою компанії;

— Систематичні скарги на поведінку.

 

 

Припинення співпраці

— Використання ненормативної лексики до клієнта або працівників компанії;

— Контакт з клієнтом після замовлення з погрозами та переходом на особистості;

— Скарги на манеру спілкування;

— Систематичне або критичне зловживання довірою компанії;

— Якщо партнер надає неякісні послуги клієнту;

— Систематичні скарги на будь-які з порушень після блокування на 5 днів;

— Застосування фізичної сили, крадіжка, сексуальне домагання, наркотичне або алкогольне спʼяніння;

— Якщо партнер не розмовляє українською мовою;

 

 

Спілкування з оператором підтримки

Ми розуміємо, що у повсякденному житті та особливо під час виконання замовлень можуть виникати стресові ситуації, але ми радимо зберігати рівновагу і поважати один одного та дотримуватися етики спілкування. Ні в якому разі не використовуйте ненормативну лексику та не підвищуйте тон під час розмови з оператором. Це правило працює в обох напрямках.

 

У разі ігнорування попередження про некоректне спілкування, партнер не змінює манеру спілкування, оператор має право обмежити партнера в роботі строком на 5 днів.

 

 

Важливо!

Якщо партнер систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від співпраці з цим партнером.

bottom of page